friday im in love

när sommaren komme till campus gör den det med besked.
folk blir som förbytta här.

det börjar med att alla köper nya grillar eftersom de gamla blivit snodda och då vet man att snart exploderar det här stället ut i halvnakna kroppar överallt. det är som en badstrand här nu. man kan inte gå nånstans utan att man har en bar bringa i ansiktet. 
och vi som idkar tvåsamhet kämpar på.

jag har solat igen, hörrni. det är ännu en rolig historia. jag fattar inte vad som är fel med mig, men jag har fått en släng av kräftsyndromet igen. det innebär att jag inte kan ha vilka kläder som helst och att mitt kärleksliv går på rätt så rejäl sparlåga. man får hålla sig ungefär en halvmeter ifrån mig, om det ska vara lugnt.

förresten så är det en fin dag, med en
ny krönika uppe. det härligaste är att om man scrollar ner till den gamla är den nu 100 % utropsteckenfri. det får ni ta som ett tecken på att man måste säga ifrån när folk inte visar hänsyn till era egenheter. gillar ni inte folk som sätter dit utropstecken finns det folk som kan ta bort dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback