efteråt

image63




det måste man komma ihåg, att det finns ett sådant. ett efteråt. ett när det är klart.
ett andas ut.



ja ni, vad ska jag säga. det väller över mig. mina kroppsdelar sprattlar och sen slappnar de av. lägger sig tunga mot jorden. platt mot marken där vi ligger jag och mina vänner i solen idag. andas fri luft igen och säger nu har vi klarat det här. nu har vi gjort det och inget smet vi undan. betade bara av, tuggade tuggade tuggade tills vi kunde svälja.

vi säger, du där, skicka glassen och sen säger vi med sommar i rösten att, bara en uppsats kvar nu. inga mer tidiga mornar nu. bara ta i lite nu. lite lite till och sedan återstår bara dunken i ryggen och kolla här vad jag gjort.

men idag,
idag tar vi inte i
idag ligger vi bara tungt tungt mot jorden
säger

fin dag det här

Kommentarer
Postat av: emelie

bra sara! du har så rätt såå. [ang. låten]

känner igen känslan efter avklarad tenta. hur härligt som helst. då ska man verkligen bara varaaa & inte göra någonting annat än att njuta.

pratade lite me anna i går & hon sa att du eventuellt skulle komma till herrljunga i helgen? hade varit kul att ses!

& förresten är du himla gullig du me!

Postat av: emelie

ja, förresten, angående herrljunga i helgen. jag ska nämligen dit jag me, vilket jag glömde skriva. dock tror jag att du kan ha luskat ut det iaf! :)

2008-05-05 @ 15:23:52
URL: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback