alexander ringer


det ringer en fjant till mig nu. alexander.

först berättar han att han är från gymet här, och att han ringer med alendning av att jag varit med i en tävling om ett årskort. det är 3500 kr det. fatta 3500 dollars! jag blir helt överlycklig. ser såklart 3500kr i billig champagne radas upp framför mig

(35 flaskor)

så jag hoppar upp från min stol och alla runt mig ser skådespelet där jag nu blir allt mer exalterad över vad han ska komma att säga. "Är det sant?!" och "Gud vad roligt att du ringer mig, alexander på gymmet" är bara exempel på fåniga saker jag får ur mig.

han säger sen att ja du har inte vunnit alltså, men vi har andra fina erbjudanden.


jag blir totalt vansinnig. vill ringa hans chef. jag säger att alexander vad skulle du tycka om jag lurade dig att du vunnit 35 flaskor champagne? 

då erbjuder han mig en veckas gratis träning.
glöm det, säger jag.

glöm det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback