when to start



eftersom inget jag har i mig vill släppa taget och komma ut så lät jag det vara i morse. försökte och försökte men nej, inte då. så jag åkte till stan istället och väl där gjorde jag lite olika saker med olika bra resultat.

käkade med glada vänner. bra
råkade kasta ett mynt på en flong ny merca. sådär.
köpte en ny klänning, mycket franska rivieran på den. mycket bra.
köpte två till. mja.


men det hjälpte inte. jag har bara ytterliggare ångest nu. fy fan. inte ens kladdkakan på palladium hjälpte mig. vad gör man. bara börja, säger de åt mig. det är allt de har att komma med. oproffsigt tycker jag att föreslå en sån sak. som om lösningen och problemet är samma.

hur brukar ni göra?
hur börjar ni?

Kommentarer
Postat av: emma

jag brukar börja bakifrån.. alltså tar det från slutet för att sedan kimma till början på ngt sätt. det brukar funka för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback