ta hand om mig är att ta hand om dig



och ibland när man inte själv fattar finns trösten i att kroppen ändå gör det. min viker sig dubbel och lägger sig ner när jag inte lyssnar. blir lite mindre schlager, lite mer kent, skulle man kunna säga. när jag vill mer än vad jag kan.

det var för mycket jobb de här veckorna. för många regniga mörka mornar och för många sena biblioteksnätter. vitaminerna tog slut i burken och det var för många politiska termer de här veckorna. för höga toner. ögon som är vakna men inte.
för mycket som jag inte gjorde fast jag gjorde skitmycket
när jag borde tyckt om, jag borde gått på bio och jag borde ätit mer godis.

man får skärpa sig, också åt andra hållet. balansera så att man skyddar sig inte bara från lugnet utan oxå från de snabba hjärtslagen
lugn sara säger tobias vi bara pluggar nuförtiden säger paula följ med hem igen säger grannen när ses vi frågade julia jag saknar dig sa anna och jag säger vila mig, älskade.

det blir ingen tenta för mig imorgon. jag höll på att kräkas på skiva förut och det hade vart nåt sa producenten. gå hem med dig, hur många veckor var det sen du sov sist? du ser inte ut som du brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback