röd dag



ja det är fortfarande lika rött. hela mitt skin är glansigt, skimrande rött.
det är en varningsfärg, det vet ni va?


tur att jag är ledig idag. julia är borta och tobben har killkväll. de är så roliga de där killkvällarna. då spelas det fotbollsspel och tvspel och xboxspel och jag vet inte allt vad spel det spelas. dataspel. ingen vet helt och hållet vad som händer bakom de där stängda dörrarna. det håller på till åtta på morgon ofta. nån har slagit ett mystiskt hål i väggen vid hallen. officellt för en missad straff.

och jag har pantat ölen efteråt en gång. det var en rolig dag.

hursomhelst. det blir en dag för mig själv. ska skriva klart krönikorna som ligger här och bränns. vi ska brännas på kapp nu. jag älskar att jag får det. jag älskar att de får växa i mig och jag älskar ni läser dem.

Kommentarer
Postat av: emelie

& jag älskar att du skriver dem!

Postat av: emelie

& jag älskar att du skriver dem!

2008-03-06 @ 16:00:36
URL: http://www.laady.blogg.se
Postat av: Pappa

och jag med.

2008-03-06 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback