nu är det igång igen

fort fort rullar det nu.

kom just hem från jobb i falkenberg. bibblan för mer tentaplugg nu. utbränd och emotionellt utmärglad heter boken idag. vafan. det kan jag tycka är en smula onödigt.

sen funk! hur kul är inte det? funk är härligt. funk är funky! det är dans asså. en gång var det en kille i england som sa att jag hade funky feet. tyckte det var gulligt sagt först men sen fick jag förklarat att det mer var ett utryck för lukt. jaja.

sen mer plugg. ledarskap. det är bättre, känns auktoritärt och coolt. tror ni man pallar den här veckan med? kanske. vi får se. det är ju inte hela livet. igår när jag skulle plugga föddes istället en krönika sådär blixtsnabbt i mig. det är en liten förlossning varje gång och den här gick så lätt. inga stygn. så längesen nu som de bara ramlat ur sådär. det är lite som att rapa, om det nu är det man är sugen på. man har inte mycket att sätta emot, bara att åka med.

den förra trodde jag skulle vart med igår, men icke. nu har de alltså två färdiga som ligger. gott gott liv.

på fredag är det spelning! patrikgitarr och sarasång och så fyller vi på syret i blodet igen. tänk sen melodefestival och bio och vin allt sånt mysigt en helg kan ha i sin knytna hand. tänk klapp på pannan och duktig du är gumman.

imorgon är det jobb i katrineholm ja, och visst är det för långt för mig. känns som norrland. minst. hur känner ni?
och vad säger ni om att jag inte fattade hur man tog ur nyckeln ur bilen idag?satt helt nollad där och såg dum ut alldeles för länge för mitt ryktes bästa. men stört omöjligt var det ja. som de har garvats åt det nu.

men vem fattar om man inte vet att man ska lägga i backen? är det så logiskt? lägg av saab, backen? pfft.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sara, Katrineholm är INTE som Norrland! När jag åker ner till Herrljunga med tåget känns det nästan som att jag är framme när tåget stannar i Katrineholm. Så känner jag (: Ta hand om dig! /Jennie

Postat av: emma

jadu sara, katrineholm ligger ca 20 min från norrköping med tåg. så har du tid över så kom hit på en fika! (jag bjuder) låter som ett fartfylltjobb med mycket resor. men trevligt att få utöva sina körkunskaper, det va alltför längesen jag gjorde det. ta hand om dig!

2008-03-11 @ 19:07:19
URL: http://novemberbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback