mer prat i nattmössan



det händer hela tiden nu. jag är skiträdd att jag ska säga nåt dumt, men vi har enats om en regel att man kan inte ställas till svars för det man gör när man sover. inkluderar fisar oxå.

jag sov och han läste bredvid. det luriga med mitt sömnprat är att jag kan ha ögonen öppna och se helt ut som jag är vaken. jag är tydligen skitlurig så sett. häromdan väckte jag honom, satte mig upp och sa att han hade en snygg skjorta på sig. och sen att det var fullt i taxin.

i natt lät det så här:


jag AAAAAAAAH!!
han men gud vad du skräms, vad är det?
jag nej lugn, det var bara ett barn
han va? var då?
jag på trappan där
han  vad snackar du om nu, vilket barn?
jag  jo det är som en... klump av barn. men bara ett.


men man kan inte hållas ansvarig.

Kommentarer
Postat av: Annelie Östan Riise

Du e ju vänlig när du pratar i sömnen, jag har bland annat bett min högt älskade pappa dra så långt åt he..te han kan komma..... man behöver inte stå till svars var det va?

2008-03-08 @ 22:23:16
Postat av: malin

haha fan va roligt. inatt fick jag för mej att adam sagt till mej att jag skulle dra i hans dörr tills det klickade. för den höll på och blåste och dunkade eftersom vi hade öppet fönstret. så jag hörde i sömnen kan man säga. sen frågade han mej vad jag gjorde när jag drog i dörren så sa jag: men DU sa ju att jag skulle dra i den tills det klickade. :S så tokigt det kan bli. men fisregeln är ju bra. att man inte behöver stå till svars för den.

2008-03-10 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback