jag forsätter på temat; sprikrakt framåt



jag gillar det där kolonet bättre än det andra. jag vet inte egentligen varför eller vad som är skillnaden på dem men det här heter semikolon. så mycket fränare, inte riktigt kolon, fast nästan. det förhäver sig liksom inte. fint.

hursomhelst så funderar jag vidare nu.


en rolig grej som jag hört är att det ryktas om att cammersand, min gamla vapendragare skulle ha en affär där hemma i herrljunga. alltså en tjej sådär, vid sidan om. hela den tanken gör mig väldigt uppspelt och får mig att tänka en rad olika saker.

tillexempel vilket konstigt uttryck det är, att ha en affär. hans tjej har ju förresten en affär hon med. där säljer de kläder och så, rätt snygga. sen tänker jag på att om man vill peka ut nån att ha en affär får man väl ta nån lite slugare person. kristofer är ju skitskraj för allt sånt. livrädd. de är de sötaste paret jag vet fortfarande efter alla dess år. de skriver lappar om hur mycket de älskar varandra varje dag och sätter på kylskåpet eller lägger i varandras jackfickor eller hur de nu gör.  han skriver dikter och köper designerklänningar i paris och är så jävla fin. jag tänker på att hon heter sophie the trophy på hans telefon.

sen tänker jag på det där med affär igen. och han och antons projekt genom hela gymnasiet; extreme cheating. (märk väl semikolon) kanske bet han sitt framtida jag i svansen där.

själv tyckte han att det var lite coolt sist jag träffade honom, att det ryktas och så. han satt i flottigt hår och wifebeaterlinne i sin soffa och sa "har du hört nyllet, att jag har en affär. jag vet inte vem som hittat på det men jag känner att det är en rolig sak. jag försöker smyga in att jag börjat röka braj oxå, nu när det ändå snackas menar jag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback