foreeeeevah



jag blir genast på ett helt nytt humör när jag tänker på makrillmackor och sen smackar jag på en gammal dänga med whitney houston.
kolla
hon säger till mig att vad man än gör som är bra, kommer alltid vara nåt man gjort bra. hur jävla dumt man än beter sig sen.


imorron ska jag till falkenberg svintidigt. på onsdag ska jag till katrineholm. det fattar jag inte själv vad jag tänkte på när jag sa ja till. vet ni att det är hur jävla långt som helst. jag får gå upp typ fyra. BAHA.
det är kul i livet.

Kommentarer
Postat av: emelie

halloo. falkenberg? what u gonna do there? det är ju inte alls långt till halmstad. du borde titta förbi i halmstad! :) var det inte idag din krönika skulle publiceras? eller kommer den bara ut i tidningen idag & på hemsidan någon annan dag? ha fina dagar & ta hand om dej. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback