charlies angels

image11


jag tänker på italien och på att vi bytte hårfärg och skapad egna livsstilar strax där efter. på allt vi gjorde där. champagnen. lyxkrogarna. det overkliga över alltsammans när man slår ihop herrljunga20åringar och bellinis på cristal. jag tänker att vi alltid varit tre fast alla sagt att det inte går. att just det nog är vår gemensamma nämnare, att visa att sånt går. tre helt olika, tre helt lika.

imorgon är onsdag och startskottet på den här påsken. jag tänkte ta det lugnare än förra, men jag lovar ingenting.
hur går det med påsken för er? pyntar man? jag vet inget sånt längre. ska man ha ris fjädrar och allt det där eller är det mer en ursäkt att få äta nu?

vart ska ni?
kommer vi ses?
åsa, jennie?
evelina?
mackan?
kristofer?
malin?
sofie?

har ni tid över eller?

Kommentarer
Postat av: faster malin

självklart finns en öppen famn en öppen dörr när du vill, klart du ska ha påskris, fjädrar hela kittet.kram & välkommen HEM

2008-03-18 @ 21:23:40
Postat av: Anna

Hej nyllo. Läste ditt senaste inlägg och insåg att det nästan är ett år sedan vi var i italien tillsammans, vi 3. SHIT. Jag saknar oss! Är i halmstad och ska senare idag dra mig ner till malmö. Jag kommer hem på söndag och då kommer jag se till att vi ses. GLAD PÅSK och tusen kramar från din bästis.

2008-03-21 @ 14:21:36
Postat av: Jennie

Hej Sara,
Jag är fortfarande lite krasslig efter en mycket lång och seeg influensa. Är fortfarande kvar i Lerum. Vi åker till säm imorgon ett par dagar och tar det lugnt. Hade varit jätte mysigt att träffas, vet dock inte vad tiden räcker till. Men jag hör av mig om jag är i dina krokar.
Vi hörs av snart i alla fall.
Ha en skön påsk hemma!
Kram kram Jennie

2008-03-21 @ 20:03:19
Postat av: Åsa

Hej Sara!
Glad påsk! Vill självklart träffa dig, men jag har en påsk i GBG i år. Åker kanske hem någonting men inget spikat ännu, hör liksom Jennie av mig om jag är i dina krokar. Hälsa familjen! Massa kramar Åsa
ps. Hälsa din mor att jag är glad över att höra att hon blivit värsta studet på lite "äldre dar" :-)

2008-03-22 @ 16:25:58
Postat av: Åsa

Hej Sara!
Glad påsk! Vill självklart träffa dig, men jag har en påsk i GBG i år. Åker kanske hem någonting men inget spikat ännu, hör liksom Jennie av mig om jag är i dina krokar. Hälsa familjen! Massa kramar Åsa
ps. Hälsa din mor att jag är glad över att höra att hon blivit värsta studet på lite "äldre dar" :-)

2008-03-22 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback