and then what?


min pappa smsar mig när jag sitter på bio ikväll och frågar vad jag tycker om körslaget. (no dineros pappio) det är synd att jag missade det tänker jag, är säker på att det är nåt för mig, minsann. såg ni det?

kör är det nya svarta. på tal om det, nu ska ni få höra att jag fått klartecken om att jag kommer få egna inhyrda körsångerskor på den nya demon. jag känner mig ungefär som mariah carey. 


ikväll sitter vi i var sitt rum nu med våra magar i vädret, jag och han med det varma hjärtat. han norpade mig från biblioteket idag och tog mig istället till mycket god mat och vin och no county for old med och litervis med godis.
filmen jag missade körslaget för var absolut sevärd. suggestiv säger tobbe och jag låtsas att jag fattar vad han menar.

en lite dråplig grej som hände i salongen var att en snubbe på raden under mig av nån anledning fick till ett mycket underligt läte och jag fick ett sånt sjukt garv på det. fick i mina försök att inte helt förgås i min skrattatack försöka vrida mig och tänka på typ tentor och sådär. smittade tobbe oxå såklart som blev tvungen att titta bort och tänka på fotboll medan en till synes händelelös monolog fördes på duken framför oss.

och så säger nån;

and then i woke up.

och så var det klart. vi vet inte hur den slutade nu. på allvar.

typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback