lika som bär

image70


se på de här två.

jag älskar den här bilden. allt med den. jag älskar de där två där i, jag älskar att de står mitt i brasilianska djungeln, jag älskar att det är ute i världens mest hela tiden nu men främst av allt älskar jag hur de har klätt sig. och deras härliga attityd. nu kör vi säger dem, heja världen.

jag tar ett par lite käcka djungelshorts, tänker mamma. ett luftigt linne till det och sen kan inget stoppa mig.

samtidigt tittar pappa sig i spegeln och tänker beiga short blir bra. snyggt matchad med min vita tisha. rent och enkelt. bra där. snyggt.  nu kör vi.

på sin väg ut till äventyret sträcker sig någon efter glasögonen. är de här dina älsking? nej de måste vara dina.. eller nej, mina är lite mörkare..eller hur var det nu nej jag vet inte. ta ett par bara. nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack gumman.

Spegel.

2008-06-03 @ 19:14:47
Postat av: Pappa

Tack gumman.

Spegel right back.

2008-06-03 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback