för i helsefyr


jag blev alldeles blödig nu när jag såg min mammas och pappas kommentar här. de har varit borta i tre veckor. i en evighet. på andra sidan jorden har de varit på kurrikurriduttön. ja det är inget påhitt att de varit där alltså. pippis pappa, min pappa, min mamma och en som heter lennart som har en segelbåt har varit där.

jag lackar ur nu om ni inte är hemma när jag slår upp mina bruna imorgon. jag vet inte hur det ska gå. aldrig tidigare på de här tjugoett åren har det gått tre veckor utan ett ljud från dem. då har de ändå pratat med båda min bröder. och där kan de gå dryga månader utan att de pratar, trots att alla är hemma. nu verkar de dock ha försökt och försökt men  "missat mig"

kanske var det något litet stamfolk med pinnar genom läpparna på en ö som ville bjuda på kockosnötter och ris och sånt och dansa regndans eller vad man nu gör där, så att de blev uppehållna.
så jag förlåter er,
bara kom hem nu.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej lilla pluttan !!

Ja jösses sådet blev vi har träffat en massa Kuna indianer på kurridutt öarna och det fanns ju inte telefon kiosker vid varje hörn precis!! Du vet ju ialla fall att vi har saknat dej och du är jätte välkommen hem ses på onsdag, vad duktig du är som kämpar på.

Kram mamma ;)





2008-06-03 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback