det går framåt



ni ska veta hur jag är nu. slutkörd och överlycklig och gråtig och skrattig och helvete vilket vrak jag är.

men det går bra. jag är vid gått mod. idag tar det slut. idag ska jag skriva färdigt och skicka in allt. fast att conny sa att ingen annan ändå är klar så ni kan lämna in det lite när ni vill, ska det bli klart idag. det gör mig vansinnig. och glad.

några saker som är roliga som hänt så här i slutkaoset av uppsatsarbetet.

en chef som heter christian gillar mig och vill ge mig jobb. jag blir glad
en annan chef som är min redaktör säger att mina krönikor är fina. jag blir varm
en nyskriven låt damp ner i min mailbox. stora vackra tongångar. jag bli skrattig

men inget av det orkar jag egentligen ta in. jag orkar inte analysera och inte fundera vad som är bra för mig. mina delar är för trötta nu. bara lite slitna nu.

jag har nycklarna till framtiden i fickan. 
det har såklart inte funnits någon til att flytta nåt än men jag var där igår och blixtklistrade Nygren på dörren. det känns bra så. räcker så. ta mig bara hem nu

ta mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback