att leva med sara, del 1


jag tänkte berätta om när jag blev akut sugen på kräftor häromdan. vad gör man? jag köpte såklart kräftor och kassörskan skrattade glatt när jag sa att jag kände mig lite olaglig som åt kräftor i maj. allt lugnt där dock. 

sen kom problem ett. de är frysta i en stor isklump allesammans. då fick jag snilleblixten Allan och tobias deklarareade sitt taditionella "du har flippat, det är officiellt" när han kom ut i köket där jag blåste varmluft på kräftisbiten med min hårfön. skitbra metod.

sedan åt jag dem och var lyckligare än på länge, med plastpåsar på händerna självklart eftersom jag är allergisk.

sen lade jag resterna varsamt i en plastpåse och ställde den varsamt vid dörren. och här uppstår problem två.
där blev den kvar.

tobbe hittade den någon dag senare och deklarerade sitt traditionella " fy fan sara, fy fan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback