vi hade görkul

jag har ju berättat tidigare om när vi skulle ha en rolig fest och så hade vi läst fel på vilken dag det var öppet och så fick vi ha en egen fest där själva. det var såklart görkul och idag fick jag se att en mycket intressant fotoserie från den kvällen finns. och som om jag skulle undanhålla den från er. nej nej
här är den:


nån bad mig att hoppa upp på bardisken och göra en snygg pose. fine. jag sträcker mig upp mot det som är ett stort tak i plast, precis över baren. av någon anledning lutar jag mig lite för långt och trycker alltså lite för tungt mot plastskynket. den mörka gestalten i bakgrunden verkar ana vad som komma skall och försöker fly.






men försent. nu brakar det lös. vattnet som låg där och lurade. kanske tjugo liter eller så.




så sen bestämde sig några tappra för att ta saken i egna händer
en aktion för den almänna trevnaden, sa man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback