det är inte mig det är fel på



nu är vi här igen. jag jobbar och är svintrött. jag förstår fortfarande inte att det måste gå till på det här viset, och att ni gör det jämt eller att det verkar funka.

idag har jag fått en finne the size of mellanöstern, och det är väl sådär. men jag fick fatt i en gammal skiva med bo kaspers orkester som var så himla härlig va.. jag hoppas för er skull att ni lyssnar på dem och gillar det.

på tal om det så skulle jag dumpa in lite musik i min nya mp3 som han den långe från skåne fixat åt mig. jag lade in låtar och placerade varsamt dem i olika kategorier och skapade ett härligt litet mappsystem. när jag var klar med min egen samling satte jag siktet mot fars dator, för eventuella oväntade godbitar. där fann jag skivorna jag längtat efter i alla dessa år.  inflames, bruce willis och samlade mankörsfavoriter 3.


Kommentarer
Postat av: anna b

du är sååå goooo! jag hjärtar dig. tack för den goda kakan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback