det är ett stort liv


nu har jag börjat jobba vänner. det är inte klokt. jag går runt hela dagarna och ser fortfarande inte klok ut och funderar över vem jag är och sånt. det kan inte vara nyttigt för någon att jobba på det här viset.

jag satte mig ner för att skriva den här bloggen med ett blixtrande humör. jag var lite grinig över vissa saker. sånna som inte svara på mail, ni vet, det kan göra vem som helst tokig. men när jag tänker mer på den här dan får jag ändra mig. slå mig själv på fingrarna. ryta ifrån lite. helvete sara, det har varit en skitbra dag.

jag jobbade svinbra. fort. med snits. var rolig. gjorde glädjehoppet helt i sin ordning på vägen till lunchen.

cyklade som en liten gehu hem. var mycket trött. drack te. sprang i skogen och fick myggor i munnen. blev pigg.

marinerade svingod fläskfile. åkte till mina vänners grillgalej. åt den helt själv. blev aldeles till mig.

kom hem, tänkte på sånna som inte svara på mail, blev grinig.

emil ringde. de har fått lägenheten mitt i stan och alla är lyckliga.

herregud alla är lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback