alltså kanske två månder bara

på jobbet har vi olika strategier för att få tiden att gå fortare. vi jobbbar och vi pratar. om nåns farmor. om raster. om sex. om helgen. om hur folk mår. tillexempel. idag snackade vi om sånt man skulle göra om man visste att man snart skulle dö. jag sa helt bombsäkert att jag skulle testa på hur det är att bli totalt svinhög. det blev ett jävla liv om det. nej för de andra skulle kasta sig från stup eller ligga med sin man, kanske åka jorden runt och så men ja jag vet inte med er? jag trodde att om man nu ändå inte har nån framtid att fucka up, så är det väl ändå tid för lite knark?

Kommentarer
Postat av: malin lundström

knark är väl en bra ide? så kanske man slipper tänka så mkt på att ens tid snart är över. jag (som hatar barn) hade nog sett till att yngla av mej lite också. så det pluppar upp lite små-mallar här och där. inte för att det kanske hade gått som kvinna men. jag hade ju kunnat suga ut mina ägg och sen kunde nån fått dom :)



jag hade nog testat sjuktit någon jag inte gilla också. precis i slutskedet av mitt liv. typ djurplågare och annat. bombat japan och kina också, för dom är elaka mot djur...



hmmm... sen hade det blivit en hel del sex också. på något vänster. hur som helst och lite huller om buller :)



lite tankar åt dej sara :) puss och kram

2008-07-10 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback