trött och så va


det är hårda dagar. det är så trendigt på biblioteket också. det är killar i koftor överallt och skäggstubb. det där gör mig knäpp. och förvaltningslagarna. gör mig oxå knäpp.

julia och jag ses inte längre eftersom vi pluggar så här båda två, det är sorgligt. idag träffade jag henne under en kafferast på bibblan, och kände inte igen hennes kläder. då är det nåt rejält fel va när vi inte längre vet varje centimeter av den andres garderob.

nu kollar jag på internets pärla, SVT Play, på spåret när filip och fredrik var med. det som slår mig är inte hur roliga de är eller hur fantastiskt smäckra glasögon fredrik har, utan fan va snygg stefan holm är. det var konstigt av mig att säga.
vad är det här?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sara, låter faktiskt som att du är trött och såva med tanke på dina ord om stefan holm...,-))
Lycka till med tentan!!
Kram
Jennie

2008-01-17 @ 10:03:09
Postat av: kristofer wiberg

stefan holm är en jävla sommar haj!

2008-01-20 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback