tenta/ framtiden/ tenta


jajaja, samma gamla visa. tentaplugg. biblioteket, varenda dag och allt jag gör är att sitta där och se ut som jag fattar. ni har hört det förr. jag med.

jag ska berätta om nyheter istället. det håller på att hända massvis med saker. jag förändras. eller nja, kanske inte men iallfall livet runt mig. det är charmigt! man vet inget om hur allt blir runt hörnet nu. man får liksom hålla i sig.


i nästa vecka ska jag på min ambassadörsutbildning. det är lite pirrigt!
i nästa vecka ska jag börja läsa dubbelt, nu oxå arbetslivssociologi. det är lite pirrigt!
i nästa vecka ska jag blogga på
www.alingsastidning.se
sen ska jag skriva krönikor där, varannan vecka kan ni läsa, om ni vill. det är lite pirrigt!


hur går det för er?
händer det nåt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul, ska läsa din alingsåsblogg. Ja! Här händer massa saker. Madridplanerna går framåt. Håller på och kollar lägenheter just nu. Igår började vi städa ur vårt Lundahem. Det är lite sorgligt. Så vi köpte godis i den stora godisaffären. ;) Här är det också massa pirrigt! Jisses. Vi hörs, puss å kram!

2008-01-16 @ 11:22:09
Postat av: Åsa

Härligt att det händer saker för dig Sara! Så ska det vara :-) Lite pirrig jag också, åker till Trysil med vattenskidklubben i helgen och Sydafrika nästa helg! :-)
Lycka till med allt kul som händer!
Kram Åsa

2008-01-16 @ 17:05:36
Postat av: Anonym

Ska bli kul att läsa AT igen, den har varit lite tråkig ett tag, så det ser vi fram emot kram Eva-Lena

2008-01-16 @ 17:37:26
Postat av: Mamma

Ja här sitter jag nu och pluggar för fullt !! Ett prov på Måndag och två till vecan därpå.....OOIIIHhur ska detta gå??
Mamma

2008-01-16 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback