prat i nattmösssan



det gör lite ont i mig att det ska krävas att ta mod till sig, när man är den modigaste.

jag har blivit sjuk. det är väl sådär. imorgon ska jag diskutera och vara cool och hur det ska gå är ett mysterium. endast glasögonen kan rädda mig nu. inatt hade jag nåt som jag aldrig haft tidigare. feberyra. det är en rätt läbbig fast så här i efterhand rätt så komisk grej. man är inte sig själv. säger saker som nån annan har hittat på.
han som är min kille på provanställning nu, cyklade hit med värktabletter klockan halv sex imorse. hur fint är inte det förresten? sen klappade och klappade han på mig tills jag somnade.

precis innan dess utbyttes följande konversation

jag är det torsdag imorgon?
han nej sara det är onsdag
jag jaha. då är det två minuter tills jag ska begravas.
han va?
jag det har vi gått igenom nu på mötet.
han nu är det febern som pratar tror jag. vad var det för ett möte?
jag ett sovmöte. det var jag, min sambo och nån minister

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha, verkade vara ett väldigt viktigt möte du var på i din feberyra! Hoppas du kryar på dig och slutar prata i nattmössan snart! Han verkar väldigt bra som både ger dig värktabletter och förstår att du yrade lite. Det blir pluspoäng där med, bra för hans provanställning. Du kan ju meddela när den har gått över i någon slags tillsvidare anställning...
Kram kram
Jennie

2008-01-09 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback