men alltså..

 ..såg ni programmet, när han var med, stefan?
alltså jag skojar inte att han var snygg. skäggig och smart.
som vi ju alla vet är den bästa kombon.

jag har tröttnat på alla som åker till thailand. det var nåt jag fick för mig att skriva nu.
och så har jag tröttnat på min prestationsångest. man måste ge upp det, förr eller senare. det bara måste man.

hanna och robin tar varandras händer och flyttar till madrid nu. det är kärlek. mamma ska ha sina första prov. det är att tro. igår sa min kille (preliminärt) att förihelvete sara vilken attityd, jag vet att du bara är trött och hungrig. lägg dig här så gör jag en macka. det är hopp.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag såg programmet. Vet inte om jag kan hålla med om snyggheten på Stefan. Möjligen söt och smart. Jag drar mig nog hellre till Filip i "Filip och Fredrik"
;)

2008-01-17 @ 21:23:19
Postat av: Jennie

Jaa, jag såg programmet. Han tycket inte om när F&F skämtade om hans skägg, de tyckte jag var humor....
Håller verkligen med dig om att han är smart...men har så svårt att se honom som en snygg man eftersom jag direkt kopplar ihop honom med ett par korta höjdhopparshorts.... ,-) Kraam Jennie

2008-01-18 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback