making champagne

image41



nu är jag här igen.
säg det till dig själv hundra gånger och se om det inte känns bättre sen.


herrljunga är början och slutet på egentligen allt för mig. den man tänker sig vara ställs ur spel samma stund man lägger fötterna på de här gatorna igen. man känner igen sig men man fattar inte vart man är.

här ligger jag still om nätterna. här drömmer jag om allt det som hände som jag kanske inte tänkte över helt, men som ändå blev. och som blev bra.

jag missade yogan idag och jagharsaknatdigkramarna och stannar istället lite längre här.

hur mår ni!
inget har varit det samma på den där alingsåsbloggen.
den är för vit för mig och för noga för mig. alla bokstäverna ska helst vara rätt och punkter och  kommatecken så som man lärde sig i skolan. och tänkt att ha folk som ska läsa igenom innan det publiceras. det är inget för mig. nu är jag hos er igen, mina fina. är det tisdag hos er med? känns det lite halvt hos er kanske? andas in, andas ut.

nu drar jag till min häxa och mediterar lite.
gör ni det ibland? stannar upp alltså.
borde ni göra.

Kommentarer
Postat av: Hanna och Robin i Madrid! :)

Ja, det är skönt att du är tillbaks i dina gamla blogg. Det känns lite mer hemma. Har du kollat in vår blogg? Ska nog uppdatera den lite nu. Vilken mysig bild från henån. Det är mysigt att göra champagne. Men vilka är det? Emil, Robin, Jennie, pappa och jag?? hmm.. Vi hörs kusse. puss!

Postat av: Jennie

Welcome back! Skönt att du är här igen! Tack för en underbar bild, jag blir glad ända in i själen när jag ser den!! Kan känna känslan av treo-bruset runt omkring mig! Fast making champagne låter bättre får jag hålla med om än treo-brus. Till sommarn får du vara med och brusa! Ha en bra vecka så hörs vi! Kram Jennie

2008-01-29 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback