livet, the skåneway

image40



så här ser det ut när det händer

robban och hanna säger nåt på spanska och ni ser ju själva att det betyder Välkommen.
de är så härliga de där två. hanna är skrattig och fin, mest hela tiden när man är här. robin är lång och gillar min musiksmak. fast inte ibland när det blir lite väl mycket samantha fox. då är han dock fortfarande lång.

jag är i lund, tillbaka på brottsplatsen. vi käkar krokofanter, spelar supermario och igår fick jag gå in vip på stället. väl där var det fernetshots och hallonDJs. lite så det går till här nere på kontinenten, ser ni. de har ett annat sätt här, de slappnar av lite snyggare, och jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillart också! Tycker dock att samantha fox bilderna är ngt snyggare än den här! haha.. Tack för rolig kväll och helg! Pussa

2008-01-12 @ 19:33:40
Postat av: Mamma

Hej lillan !
jag var ute och tog en tur på "min" häst i går det känns också lite som vip. Kanske inte lika glamoröst men jag gillart!!
Kram mamma

2008-01-13 @ 12:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback