its a little bit like sun



att återvända till växjö är som att dricka för mycket kaffe


idag är jag glad och trött och mitt hår sparkar bakut. jag började mitt nya år här med en kyss och en apelsin. jag tror det är vackert. några saker väljer jag att ta med mig in. pappas ord att man måste ha roligt. jennie som sa att jag fick en guldstjärna. nytända modersögon. majbritt som beskrev framtiden som en motorväg.


det är en annorlunda känsla. mina skor regnar in. jag har pengar på kontot. jag har en tenta i byråkrati och allt känns bra. jag har nån som köper choklad åt mig. lägenheten är för två, och vi är här. det är med skräckblandad förtjusning jag ser hundrametersloppet som är den här terminen sträcka ut sig framför mig. det gäller att göra det smart. lyfta på benen i rätt sekund. ta i, bara lite hårdare.

du har musiken i dig.

spela.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjoho i morrn börjas det !!! Ska bli helt kul faktiskt!!?. Du sara köp ett par nya stövlar eller andvänd super limmet.
Kram mammi.

2008-01-07 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback