go fish.

men hallå va?
tycker ni jag sköter mig!

om inte, släng in det här, så ska jag ändra det blixtsnabbt, så cheferna på tidningen fortfarande låter mig vara kvar. vad saknar ni. vad kan man stryka. är de lite för mesmysig stil. helylle kanske. vill ni ha några juicy detaljer? och vad gillar ni tillexempel mig i stora bokstäver? kommer ni kräva mig på dem sen?

lite grann saknar jag min vanliga, och mina vanliga, er.
fortsätta läs. ni gör ett bra jobb. varje klick på den där sidan gör mig mer förhandlingsbar.
och det är inte som så att jag tänkt lämna den där tidningen nu i första taget

www.alingsastidning.se


nu: yoga.

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

Postat av: Jennie

Hallå!
Ja du sköter dig alldelse utmärkt, jag klickar på den sidan varje dag, hoppas att det ökar din förhandlingskraft! Förstår att du "håller igen" lite, det är ju hela jla hja som läser...(kodspråk,-)) Jag vill ha små anekdoter, om när du spelar in låter i mörker och sånt är kul att läsa...!
Lyllo dig som är ledig idag, livet som student är underbart! Det inser jag varje morgon kl 6 när klockan ringer! Jag är "ledig" från möten idag så det blir en dag framför datorn. Ganska skönt att bara stirra in i en skärm då och då. Ha en skön onsdag så hörs vi!
Kram Jennie

2008-01-23 @ 08:48:31
Postat av: emma

nä visst är det tokigt. inte ska vi skänka skåne. men det är en intressant tanke... hur går det till rent praktikt liksom. trevligt att läsa din krönika på at. keep up the good work som man säger i amerikat. kram

2008-01-23 @ 15:51:16
URL: http://novemberbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback