angående kärlek


så har jag funderat på det.
på hans ögonfransar mot min kind och sen det onödiga i att ens andas. på tacksamheten och förundringen varje kväll över att just jag. på det ironiska i att just nu. 
hon skulle ju kunnat hetat veronica eller elise eller vad fan som helst, sarah med h kanske. hon skulle kunnat ha bara sånna kläder han gillar eller förstått sig på musiken han spelar hela tiden fast den är så kass. hon skulle kunnat varit världens smartaste och fattat vidden av allt det där han snackar om. kunde varit en sån som kommer i tid. 
lika trygg, lika lugn och varm.

men det är hon inte

så nånstans måste jag gjort något bra. alltså åtminstone, ett rätt, någongång. 
det finns ingen annan förklaring.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har gjort alla rätt, med guldstjärna i kanten! Det är jag säker på! Hoppas Frankfurt var kul! Du får berätta mer om hur det hela gick till och vart ni hamnade! Kram Jennie

2008-01-04 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback