vilken väg sa du?


det går min väg det här. fast regnar gör det och jag har en sån sjuk träningsvärk i nacken. det är en konstig del av sig själv att ha träningsvärk i. känns lite töntig om man nu ändå ska ha tränat menar jag.

jag tycker det är konstigt att ni inte sagt nåt om att jag outat honom här nu i bloggen. han gillar inte sin frisyr säger han men han gillar mig. jag gillar min nya hårfärg. ser ni den? den är ljusare, som livet.


jag fick lägenheten. lyckliga dagar. 
två år tog det i kö och jag tog vägen via trasiga dörrar, fönstertittare, råttor i spislådan, avloppsbesvär, andras pojkvänner i mina soffor och allt det där. nu väntar solmornar i min franska balkong. och grillkvällar på innergårdens gräsmattor. det kommer bli mycket ljus i den lägenheten och mycket av annat jag längtar efter.
ro.


gatan kunde ju inte heta nåt annat än
ja just det

framtidsvägen

Kommentarer
Postat av: pappan

Grattis gumman.
Det var dig väl unt. Till nästa termin då, kan tänka.
Kul att du vill visa, då är du stolt och nöjd, cool frissa, passar att rita fotbollmönster på.
Din färg ser också fin ut, hur länge får den finnas?

2008-02-26 @ 23:01:08
Postat av: Faster Malin

Grattis ! Va kul att du fått lägenhet låter ju hur mysigt som helst med balkong också. Skönt att du får bli "herre" i ditt eget hus igen.Du vet vad jag tyckt.Há det gott stor KRAM.

2008-02-27 @ 12:02:43
Postat av: emelie

sara, grattis. du är värd all lycka i världen & du skriver såå fint & såå braa, taack! kraaam!

Postat av: Hannapanna

åh, det var en fin väg det!

2008-02-27 @ 22:36:59
URL: http://robinhanna.blogg.se
Postat av: Jennie

Grattiskramar från ett hotell i Barcelona! Vad kul att det fixade sig med lägenheten! Fanastiskt trevligt att se foton också, mera sånt!
Ni ser väldigt söta ut båda två!
Kram/Jennie

2008-02-27 @ 23:08:50
Postat av: Tessan

Grattis, Sara! Härligt med balkong och på rätt väg å allt...
Kramar

2008-02-28 @ 19:07:03
Postat av: Åsa

Grattis till nya lyan Sara! Det är en viss tjusning med att bo själv ibland kan jag intyga :-)
Jättekul att se bilder också, ni ser glad och fina ut. Härligt!
Lycka till på framtidsvägen!
Massa kramar Åsa

2008-02-28 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback