tisdagstipset


hej!

nu är jag med i matchen igen tror jag. när jag är nere gör jag samma idiotgrej varje gång,  funderar mig utochin på vad i helsicke det kan vara. när det alltid är skolan det handlar om. så går man på en föreläsning där den härliga gravidkillen så gott som ger oss sidnummrena inför tentan. och så lägger sig livet sked igen.


idag läste jag på alingsåstidning om en lärare i vårgårda tror jag det var, som gett ungarna kattmat och sen fått en helskottas massa skit för det när föräldrar började ringa in som tokar till rektorn. orättvist. jag tycker det var en störtskön grej att göra. de hade ju pratat om katter och nu var det då läge för dem att "lära sig att vara öppna för nya saker"


ni funderar kanske över några grejer som vi ska reda ut nu.

om min resa till frankrike ja. Marseille, jag vet inget, så berätta lite om det! jag har hört att det ska va rätt rufft. men det kan bli bra. det är ju stort. och rivieran, väl? jag hittade iallfall biljetter dit för 2000 spänn. på riktigt. då ingår flyg och hotell tre nätter. antaligen är det väl gjort av typ papper. allt för två. i verkligheten.
lite rufft? ppffft...

om det är stefan strinds autograf där längst ner på min whiteboard? absolut.

om min kille köpte tolv liter vin till mig förra helgen? klart han gjorde. fast ikväll blir det som sagt, annat. jag och julia, vi dricket inte sånt.

om spanien, fast det kanske ni vet eller? mina fina hanna och robin bor ju där nu de små hjärtanen. dem ska jag hälsa på i samband med allt våren peakar och att b-uppsatsen ska börja växa i mig. allt kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, allt kommer bli jättebra hör jag! Vilken härlig vår du har inplanerad. Massa att se fram emot ju. Sen blir det sommar och grill och solbränna och Henån. Och jobb i Gbg. Då kommer du och hälsar på mig så morsar vi på Johan Glans tillsammans och säger att han är sötast av alla. "på en torsdag!" Nej, minsann. nu har det pluggats många verbformer och glosor hit och dit. Jag kan snart inte tänka. Dags att borsta gaddarna tänker jag. Vi hörs kussen min. Nattiskram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback