tentastatus dag två : om möjligt sämre



helskotta vad det här går trögt. sannerligen har jag kastat mig långt långt ut på tunn våris nu. den här demokratin är så komplicerad. jag förstår väl. men ja. hur brukar ni göra når ni förstår fast det liksom, aldrig tar slut.
jag vet ju att ni är ett gäng välutbildade härligheter som läser ibland. hjälp mig nu. hur gör man när man känner att det huvud som är ens eget kanske inte alltid är stort nog?

angående era flitiga kommentarer.
jag vet inte hur jag ska säga det. blir så lätt klysight när jag försöker och det vore ju dråpligt. men ja, jag tror ni fattar vad jag menar.
tack.


för er som fortfarande vill kolla in den

krönika ett

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja a du, jag känner igen känslan...men du verkar ändå ha bra koll tycker jag. Jag kommer ihåg en gång när vi skulle lämna in ett grupparbete och vi kom på och förstod först på kvällen innan det skulle lämnas in hur man skulle göra, det blev en väldigt lång natt.... Vaddå tidsoptimist?? ,-) Det gäller nog bara att ta in det man har plats för och då välja det viktigaste. ( Det var väl vist sagt...? ;-))) Jag är säker på att det finns gott om plast hos dig! Hoppas tentan går bra till helgen!
Kram
Jennie

2008-02-20 @ 07:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback