tentastatus dag tre: vi har iallafall tur med vädret


ja det vore konstigt att säga att det går bra.
men varje gång så blir tentaplugget istället till en del i diagnosen om sig själv. vem man är. vad man är bra på. vart man brister. man skulle kunnna vara ett pucko och säga att det är här jag brister. men det vore ju inte sant. jag är duktig. jag kan sånt här. det går alltid bra i slutändan. ja bra är min väg. vilken är din?
dålig är jag på annat, (plocka in disken, komma i tid) inte på det här.

affirmera mig till månen va.

ett smarto sa till mig idag när jag sa att det här går åt skogen att nehe-e-du sara. ska du klaga får du åtminstone vara ärlig. du är ju duktig egentligen.

du vill bara göra annat. annat roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback