tentastatus dag ett: sådär


i mitt ansikte har det hänt nåt jävligt oväntat. tragikomik på hög nivå. det är en böld som växt ut strax under min högra mingipa. ingen kan ta mig på allvar. den är så stor och så böldig. som en extra haka nästan, alltså ingen finne, nej nej. en riktig bula. huden är spänd och öm och när jag mot all förmodan försöker mig på ett skratt så blir hela ansiktet snett.

statsvetarna försöker gå igenom saker, riktiga grejjer, som problematiken med majoritetsprincipen, och så ser de på mig och alla bryter ut i ofrivilliga garv. tobias bad mig innan han åkte till jobbet att lämna tillbaka hans tjej. julia frågade när jag om hem nu på lunch ifall, "det inte går att sticka lite i den, tror du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback