söndagar!


vad tycker vi om dem.
mja.


det är en helg som har gått och jag minns den som vacker. nu börjar vi om, tentan vet ingen hur det gick. jag gick upp svintidigt och gick och la mig svinsent och gjorde verkligen det jag kunde. idag sov jag till fyra.

natten innan slutade jag, enligt en säker källa, andas ett litet slag. tog bara en paus. la av. stängde ner temporärt för att sedan helt byta sida och dra det längsta andetaget hittills.
det är nog så jag är. så som det alltid kommer vara. det ska vara verkligen, eller inte alls.


nu väntar ny kurs och jag blir lite hoppig i kroppen när jag tänker på att alla lektionerna börjar klockan 8. hur går det för er som har det så jämt? går det verkligen eller har ni gått ihop och helt enkelt bestämt er för att hålla enad front?lyssna noga nu kompis, det här om att kroppen som en möglig disktrasa varje morgon när man går upp, det håller vi käften om.

inatt är den natten på året som jag stannar uppe. gör mig snygg, plockar fram asmycket goda grejer och frossar i oscarsblåsor. jag älskar det. imorgon tar jag alltid ledigt och bara tycker att allt är härligt. ser det som en liten symbol. en natt i glamour, sen en dag i godhet och lugn. nu skiter det sig fullständigt, för jag ska till tranås och jobba. 06.30
hur jävla vuxen får man bli.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj då, så det blev inte tranås direkt efter oscarsgalan då? Hade också varit imponerande!
Vad skönt med en ny kurs och lite lugnare tempo på studierna! Jag minns det som ett väldigt härligt andrum! Men det där med mornar och väckarklocka, det är fortfarande segt kan jag lova! Men ändå så gör man det varje dag, går upp vid 6-tiden och är som en zombie tills man anländer till jobbet.
Ha en bra dag!! Kram Jennie

2008-02-25 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback