som baken



jag har en tendens att bli sugen på saker som ni inte alltid verkar vara helt med på. ofta blir nu sugna på godis eller så, chips kanske. och för all del, det är rätt läcka bitar. jag däremot blir ofta helt vansinnigt sugen på protein. fint fint protein. 

alltså, kött. räkor. makrill. och ja min värsta, lufttorkad skinka.

så idag har jag varit på ica för att köpa bara det allra finaste till mig själv. för att jag varit duktig och nästan styrt upp allt med min uppsats tillslut. när jag festar till det köper jag då:

cola zero
påse blandgodis: geisha och mörka pollykulor
lyxiga crabsticks

och så äter jag allt i en salig blandning.


gott + gott + gott = GOTT!


Kommentarer
Postat av: Malin Lundström

haha, det där lät inte som en god blandning min vän :D



haha, jag skulle ju bara försöka va lika käck som alla andra på sina bloggar jöööö... genom att veta lite mer än någon annan om något och liksom tipsa ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback