mitt i allt

blev jag ledsen.


jag var uppe tididgt, var ute på stan och såg fin ut. kände mig fin. var på möte med en chef som även hon var väldigt fin. verkligen fin var hon och så gjorde hon väldigt bra saker med sitt liv. så kom jag hem var superinspirerad och gick på ett till inspirerande möte med en handledare som sa att jag är bäst hittills.

nu sitter jag här och blev ledsen plötsligt. jag vet inte varför, det var ju helt ologiskt men jag blev ändå det och så struntade jag i min träning och käkade istället torillas med nutella.

det var inte bra.

när man är ledsen kan man titta på svt. älskade älskade svt.
men där diskuterar de nu den sexuella revolutionen. det får mig att haja till det där, och det är väl meningen. de frågar om det var det här vi menade. ville vi verkligen ha en massa aborter och könisar och djupa sår i våra unga själar. klart vi inte ville. jag tycker de blandar begreppen och det gör mig lite sur. jag funderar på att skriva om det. avstår, tror jag. vad skulle pappa säga?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Din pappa är jättestolt över dig, för att du skriver och vad du än skriver.....hittills.

2008-12-01 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback