KONFERENS!



hörrni jag är lite nervös. verkligen nervös är jag för jag ska på konferens imorgon. konferangs! det är för vuxna människor har jag alltid tänkt och det är precis vad det är också. eller konferens kanske det inte är men det är iallafall en tillställning på länsstyrelsen där alla som "är nåt" ska på. alltså alla chefer och alla ansvariga för integration och så. plus lite folk från Stockholm och lite från regeringen och migrationsverketscheferna och så har Gisela slängt in mig där. bambi på hal is.
 
jag har fått ett schema över vad vi ska prata om och syssla med och 08.30 står det "fika"


fika? sådags?


Nu ska jag sova. imorgon ska jag.. smälta in!

Kommentarer
Postat av: Hanna igen

Varför kan du blogga och inte jag? Har skrivit flera inlägg men inga kommer ut. grrr

2008-12-03 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback