jag ringer producenten


som inte alls är nöjd med mitt nya upptagna schema. två nya låtar som legat för länge nu och musikern i mig är såklart nowhere to be found. jag föreslår ändå tisdag men får till svar att då har han minsann andra planer. som om det vore världens mest naturliga berättar han att han ska till skåne och spela in mikael wiehe, som ska sjunga på hans nya hiphop-projekt.

mycket underligt tycker jag. liksom så otippat med producenten och mikael och hiphopen. men ja, håll utkik.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mikael Wiehe, waoo.

Hörrödu, om statistiken för besök går ner ett tag nu så är det bara för att Telia bojkottar vår lina här, TV:n har redan dött. Men hav tålamod, vi kommer att återuppstå som Fågel Fenix och bloggläsa som aldrig förr, dock efter helgerna.



Jul och nyår utan tv och internet!! Nu kan vi ostört få rå om varandra och bara mysa med glöggen i mörker och vinterkyla.

2008-12-09 @ 16:34:55
Postat av: Lillebror

Mikael Wiehe? Nej herregud, hos den producenten finns ingen framtid!



Mikael wiehe.. Tsss..

2008-12-09 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback