jag har nya tights!

och då mår jag alltid som bäst. eftersom jag går i dem jämt är det en viss omsättning på dem, en förburkningsvara. det finns liksom ingen annan benbeklädnad som slår tights när det kommer till bekvämlighet. det är som mysbrallor. som att gå på stan i långkallingar. 

trendigt slutade det i och för sig vara för ett par år sen, vilket ju blir helt bortprioriterat när de är så skönt. och av just den anlendingen brukar jag kika efter brudar med tights. tjejer som alltså, väljer skönt. och så ser jag dem ibland och tänker
 
fin tjej, fin.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med. I love tights!

2008-12-08 @ 21:29:28
Postat av: Hanna

Jag håller med. I love tights!

2008-12-08 @ 21:38:00
Postat av: Åsa

Tights är fiiint!!! Sara, jag ringer dig någon dag...det har gått i 200 här på sistone, men vi får prata mer snart och vi ses ju också till jul, blir mysigt!!! Kramar

2008-12-09 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback