hallå där lilla skobutiken i storken i alingsås!

skämmes tamejfan!

När jag skulle på möte i Tingsryd i fredags såg mina sex veckor gamla skor ut såhär:
alltså båda två, och det är sant.



om jag tidigare tyckte att de funkade sådär halvbra i snö, hade jag bevisligen inte tänkt på hur de skulle funka i slask.  och eftersom jag skulle på möte i tingsryd i fredags hann jag inte köpa nya på morgonen innan. fick nu gå i typ sex timmar med stövlarna fyllda med slushpuppie.





väl i växjö hade läpparna börjat blåna. jag tog då mina isfötter, gick in på närmsta butik och köpte de varmaste jag hittade. 99 kr. det kan man inte tro. dövarma.


tyvärr visade det sig vara försent. jag är nu high on rosenrot och ginseng och alvedon och frukt och allt det andra man måste trycka i sig när man har ett schema från helvetet, och bihålorna fyllda med gud vet vad.

tack hursomhelst, till farsan som köpte dem.
guld.


Kommentarer
Postat av: Malin Lundström

haha sara, du har för stora stortår ;)



men det va ju ett rejält klipp, dom nya dojjsen. 99 kr och snyggare än dom gamla :)

Postat av: Hanna

Oj, det var billigt. Vart hittade du dem? Och fortf inga sockar i skorna? Det kan ju rekomenderas så här i vintertider. :)



Hört det senaste? Jordbävning! :)



Puss

2008-12-16 @ 12:37:08
URL: http://robinhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback