det är jul


på riktigt nu.

solen skiner från en blå himmel över växjö, äntligen, och vi skriver listor över allt som ska fixas den här söndagen. imorgon åker vi till skåne för den delen av min nya familj och på julafton återvänder vi till alla de varmaste av västgötska famnar.

ni når mig på det gamla hederliga sättet där. jag ser er gärna. rör er gärna.


jag hade en spelning för ett tag sen, som även spelades in och som gavs tils mig nu som min första riktiga liveskiva. prov på den får ni i julklapp här.


tills vi ses vänner,

god jul.



drive

free falling

two souls

this sad bouquet 



Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad fint du sjunger sara! hur fint som helst

Postat av: emelie

hahah, oj då.. ser att jag råkade skriva postat av: sara. men det är postat av meeej juu. men kan säga det igen.. jättefint sara!

2008-12-21 @ 18:49:32
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vi är tre här som njuter, och väntar på att få höra dig live på riktigt. Patrik är fantastisk dessutom.

Jag har nyss klätt granen som du vill ha den med den röda stjärnan, lagt klapparna under, mamma har ställt ut dina favorittomtar, och Adam har fyllt den lilla gröna säcken med nonstop, det är bara du och storebror med själsvänner som saknas,....kom fort.

2008-12-21 @ 20:17:11
Postat av: Lina hELLQVIST

Jag tror inte att det är sant, men det är sant. Det är så sant så att jag börjar gråta. Jag gråter och gråter, jag kan inte hålla emot. Detta var det finaste jag hört i hela mitt liv. Och jag kommer aldrig att höra någon ljuvligare stämma än din min älskade sera! Herrgud din röst är som en ros!!!!! Mmmmmm så underbart, helt fantastiskt! Hur kan du bara? Jag fattar liksom inte... Massa kramar Lina

2008-12-22 @ 02:25:20
URL: http://linahellqvist.blogspot.com
Postat av: F

Vilken vacker stämma du har.

Tiden står still när du tar ton och det går inte att ta miste på djupet och kärleksfullheten i dig.



Må du alltid ha solen i ansiktet och vinden i ryggen.

2008-12-22 @ 02:29:44
Postat av: Åsa

Come on tjejen, du fick ju en ny dator i julklapp, blogga!! :-) Vad ska vi annars läsa på nätet! Jag har lyssnat på din skiva och den är jättebra!! Jag ser det precis framför mig som du beskrev om melodifestivalslåten, du hade gjort succé!! Det kommer Björkman också fatta så småningom! :-) Kram på dig, hälsa familjen och skåningen! Åsa

2008-12-28 @ 22:20:34
Postat av: Åsa

Come on tjejen, du fick ju en ny dator i julklapp, blogga!! :-) Vad ska vi annars läsa på nätet! Jag har lyssnat på din skiva och den är jättebra!! Jag ser det precis framför mig som du beskrev om melodifestivalslåten, du hade gjort succé!! Det kommer Björkman också fatta så småningom! :-) Kram på dig, hälsa familjen och skåningen! Åsa

2008-12-28 @ 22:25:49
Postat av: Moster Eva-Lena

Nu väntar jag på nåt nytt att läsa, funkar inte nya datorn eller? kramar E-L

2008-12-29 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback