att leva med sara


ni vet att jag käkade lite tortillas igår, det gjorde jag. dock vet jag väldigt väl att jag inte tog den sista, utan sparade till idag. jag vet att jag la tillbaka den i kylen, vek kanten och la makrillburken på för att hindra luften att smita in. idag skulle jag göra härlig vegetarisk röra och gurra in den i min sista sparade tortilla. nåväl. idag när jag öppnade kylen var tortillan borta. tobbe har inte ätit den. jag har inte ätit den. men det lilla platta brödet och dess förpackning lyser med sin frånvaro.

efter ett tag började vi bli lätt besatta över att gå till botten med detta besynnerliga försvinnande, så vi rev upp alla sopor, ut alla skafferier, vände upp och ned på varenda låda och skåp i lägenheten och hittade sannerligen både det ena och det andra men inte en tortilla eller dess förpackning.

tobias ifrågasätter om det här hade hänt om jag varit någon annan. jag tror på stöld.

VAR ÄR DEN?

Kommentarer
Postat av: Malin Lundström

HAHAHA, vad fan säger du? jag är ju grymmeföraren ;)



puss puss rallylunkan.

Postat av: Hanna

Detta har hänt oss också. Kind of. Men för oss handlade det om handlade ett öppet fönster som ingen av oss hade öppnat. Jag tror det är Gustav Hall som spelar oss ett spratt.

2008-12-03 @ 08:53:18
Postat av: Malin Lundström

glöm inte philip heller... min mörkhyade granne som skrev brev till mej haha...



vad va det han skrev?



dagarna är vackra och tiden hänger med? eller hur gick den? hoho.

2008-12-08 @ 17:37:51
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback