ni har humor



det har ni verkligen. jag gillart.


jo men jag är ledig den här veckan. jag har gett mig ledigt. unnat mig. och vilket sjukt uttryck det är va, jag unnar mig.
vi gör väl vad vi vill, så gott vi kan, för att väga den lilla vågskålen rätt. 
och hur mycket kostar dina sovmornar?

den främsta anledningen till att jag inte jobbar är för att det drev mig galen. Att det var direkt hälsovådligt för mig. Jag slutade till och med på en torsdag, när utgifterna inte längre översteg inkomsterna. man kan inte leva på cash, tänke jag säga. men det kommer till en punkt ibland när jag undrar vad jag ska köpa, som är värt det.

och så har jag funderat på framtiden. man ska kanske skippa att bli rik ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback