jag har slutat

 jobba

det ska jag inte göra mer. det är inte alls bra för mig. idag på jobbet hade jag några avslutande diskussioner om att vara snälla mot varandra och snäll mot sig själv och sen att tro på något. att på riktigt tro på framtiden eller sig själv tillexempel. när de sedan sa att alla kan faktiskt inte ha roligt på jobbet ritade jag mitt hjärta på en posti it, la den där och gick.

när jag jobbar sådär blir jag sjukt ego. jag blir en som tänker helt ovettigt mycket på sig själv. en idiot. och det gillar jag inte alls. man skulle kanske kunna hävda att det är ett framsteg att jag åtminostne vet om det själv, men nej fan. det är det inte alls.

en kille jag träffade en gång hade just den taktiken. skittaktiken, att erkänna. han sa det ibland, visst är jag ett svin. men sån är jag. och jag vet det.
vilken jävla idiot.

jag är inte ett ego. jag är nyfiken på er. det är bara det här jobbandet som gör mig wack i skallen.

såja, inte oroa er mer
nu är jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback