hej!

hej det är jag!

jag ser att ni är här. det är härligt. jag är på jobbet. ni vet. magen är så när som inne på det gamla spåret igen. och för att spä på  vuxenrutinkänslan ska jag gå ut med hund nu till på köpet. den är inte min men ibland när jag promenerar i skogen kan jag låtsas att det är så och då känns det konstigt fast skönt och gud så långt ifrån mig. men jag klär i hund säger dem. de som inte vill gå ut med sin egen, that is.


det är när jag inte skriver här som jag skriver krönikor. försöker bunkra upp med smartness. för att inte, ni vet, bränna ljuset i två ändar. jag vet inte om det hjälper. men imorgon ska jag stöpa istället. stöpa ljus. jag ska sjunga igen och den här gången är det bröllopssånger. typ tolv blir det och en salig blandning. vi snackar grieg,  nils ferlin, beethoven och sonja aldén, typ.

hoppas vi ses där.


Hej då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ohh, jag hade gärna kommit och kollar på din konsert idag! men här jobbas det. Dock näst sista dagen idag. Gött. Vi kanske ses i helgen? Mammsen fyller år på lör. så vi är i Herrljunga om du nu också är det vill säga. :) Vi hörs. Pussis

Postat av: Anonym

Ohh, jag hade gärna kommit och kollar på din konsert idag! men här jobbas det. Dock näst sista dagen idag. Gött. Vi kanske ses i helgen? Mammsen fyller år på lör. så vi är i Herrljunga om du nu också är det vill säga. :) Vi hörs. Pussis

2008-08-06 @ 08:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback