world, hold on


jag kan inte fatta hur det går till. men alltid så löser det sig. visst gör det det? jämt så löser det sig.

jag var lite ledsen nu i helgen eftersom bibblan och han i marseille och tandläkarna och alla de där hela tiden rånar mig. jag hade inga pengar kvar och det var ju bara den 27e.

men nu.
nu är det måndag, såklart. den bästa dagen. och då fixar sig allt. jag går till biblioteket och de säger du men nej ursäkta oss det har blivit nåt fel här. jag ringer tandläkaren och de säger nej det är ingen fara du behöver inte betala, alla kan glömma. jag ringer skattverket och de säger klart du ska ha extra.

nu börjar det se ut som nåt igen.
bara kurslitteratuen på några tusenlappar kvar då. och de dubbla hyrorna,, och jajajaja

men kanske ett glas vin iallafall, blir det nog ändå i maj,
vackra, vackra maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback