skrattar bäst som skrattar sist


idad var jag hos tandläkarn. som jag har dragit på det ska ni veta. alltid har jag haft världens sämsta tänder och hej och hå det är inget att göra åt har de sagt, borsta på bara och lägg undan allt du kan för framtiden. vissa har det bara så, synd för dig.

så jag var skiträdd att jag skulle ha tolv hål och såg siffrorna gångras framför mina ögon. men nej nej så farligt är det inte alls sa han, nygren hette han till på köpet. rätt blekt exemplar dock om ni frågar mig. du har skött dem väl nu sa han och så log han och så log jag och så kändes det som om solen lyste lite vackrare. inget behövda lagas.

men du har tre vidsomständer som har växt fel här, det kan inte du hjälpa, men vi måste ändå ta ut dem. när han sa två tusen fick jag en akut torrhet i halsen och mina ögon började se i kors. sen log han igen och lade till

ja, per styck.




skröt jag nyss om tio tusen?

ja just det ja, det gjorde jag.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Lätt kommet, lätt förgånget.

2008-04-08 @ 22:17:41
Postat av: emelie

sara, du är så go du. hoppas vi kan ses snart. vad händer i sommar? ska du vara någonting i herrljunga eller blir det växjö för hela slanten.. eller kanske någonting annat? kraam!

Postat av: malin

VA? 2000 per tand? herre jävlar. fy fan va dyrt. he mej en mejsel så kan jag hjälpa dej :D gratis :P

2008-04-09 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback