skivspill


köper jag ibland. det är svinfina grejer som blivit över när de skurit upp typ kött och sånt. man kan hitta allt möjligt smått och gott och så kostar det alltid ungefär sju kronor. tydligen är det lite luffigt att köpa skivspill. jag menar, varför? så gott att knapra på en fredagskväll, men ack så dåligt rykte.

idag när jag och min vän baronessan var i äffaren och jag hade glömt mina dolars sponsarde hon mig med fem och sjutti för några bitar överbliven lufttorkad skinka, bara jag lovade att tala om för kassörskan att skivspillet minsann hörde till mig.

och det gjorde jag.
vilket kap.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

det väckte minnen hos mig, jag köpte ochså sådan mat fast på ica hette det pytt. Men jag håller med dig att det fanns mycket gott med. kram Eva-Lena

2008-04-25 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback