open up and say ah

ni vet att jag ska till frankrike va?
på söndag ska jag dit. till rivieran. det är mest ett finare ord för kusten. franska kusten låter fint nog ändå, dit ska jag. jag hoppas på den kusten. jag hoppas att jag ska få gå i solen och jag hoppas att jag ska köpa många nya sjalar. sen hoppas jag att jag inte bara beställer ostron och sånt för att jag inte fattar var det står och ingen kan engelska. jag gillar ju inte ostron. och så är det dyrt.


idag är jag på ett strålande humör. det händer. då är jag glad och hoppar när jag träffar människor. jag är så glad därför att jag fick så mycket beröm på seminariet idag. de bryr sig inte så mycket om beröm längre i skolan. mest  pratar de om strukturer och missförstånd i dispositioner. men idag är jag så glad för att han med gravidmagen sa att du verkar vara den enda här som riktigt har fattat. kanske säger det mer om honom.

jag var i studion senare och såklart gick det bra. det gör det när man hoppar och är på ett gott humör. idag slog det mig hur roligt det är att sjunga. jag vet att ni tycker det oxå, att ni oxå älskar att sjunga. gör det mer. det är skoj och det är nyttigt och man gör roliga ljud. det tänkte jag på idag, att här står jag och gör olika roliga ljud på band.
sen tänkte jag att nån ska ju göra det oxå.
 

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en bra kväll!

Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust att lyssna på mig när jag
spelar & sjunger vore det jätte kul!
Låtar finns på bloggen!
Ha en bra kväll!

2008-04-10 @ 23:15:01
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Jennie

Åhh, Franska rivieran..det är fint det...Vart ska ni, till vilken stad? Själv är jag i Uddevalla på konferans med jobbet...inte lika spännande men ändå vid kusten....
Du får smsa mig om det blir kris med ostron eller något annat när det gäller franskan...

Förresten, visst var det meningen att laxarna skulle komma innan ditt tandläkarbesök...

Vi hörs snart igen!
Kram Jennie

2008-04-11 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback